برای سلامتی بهنام صفوی دعا کنید

مدیر اجرایی برنامه های بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ کشورمان از طرفداران این خواننده خواست تا زمان بهبودی کامل وی آرامش خود را حفظ و برای سلامتی این خواننده دعا کنند.

Behnam-Safavi

میلاد لطیفی با اشاره به بیماری اخیر بهنام صفوی گفت: بهنام صفوی از دو سال پیش دچار ضایعه مغزی شده که در حال حاضر لازم است هرچه زودتر تحت عمل جراحی قرار گیرد. البته طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته وی هر چه زودتر عمل خواهد و نتیجه جراحی تعیین کننده وضعیت آتی بهنام خواهد بود.

وی ادامه داد: تنها نگرانی ما از وقتی که این خبر اعلام شده، طرفداران هستند که نگران این خواننده جوان هستند اما من به آنها اعلام می کنم که وی هم اکنون در بهترین و فوق العاده ترین شرایط روحی قرار دارد حتی مخاطبان در کنسرت دیدند که او چه حال و روحیه خوبی داشت.

لطیفی بیان کرد: در این دوسالی که وی از این ضایعه رنج می برد، هیچ کس جز خود او از این بیماری خبر نداشت و وی در کمال آرامش مراحل درمان را با دارو طی می‌کرد. ما هم فکر می‌کردیم موضوع تا این حد جدی نیست اما از وقتی دیدیم شرایط تغییر کرده ناچار شدیم این اتفاق را با رسانه ها در میان بگذاریم. به هر حال از همه طرفداران می خواهم در کمال آرامش فقط برای سلامتی بهنام دعا کنند.

بهنام صفوی متولد سال ۶۲ در شهر شیراز است که تحصیلات تکمیلی خود را در رشته عمران به پایان رسانده است. وی موسیقی را از سنین کودکی با نواختن پیانو و در کنار آن نواختن سازهای کوبه ای آغاز کرد و از آن زمان تا کنون به صورت مستمر در حوزه موسیقی و نوازندگی به فعالیت خود ادامه داد.

صفوی سال ۸۵ با انتشار قطعه «تمنا» خود را به جریان رسمی موسیقی پاپ ایران معرفی کرد که استقبال مردم از این اثر این انگیزه را در او ایجاد کرد که دو سال بعد از انتشار این قطعه، آلبوم «عشق من باش» را در بازار موسیقی منتشر کند. او در سال ۹۱ آلبوم «آرامش» و در سال ۹۳ آلبوم «فوق العاده» را روانه بازار موسیقی کرد. برگزاری کنسرت های مختلف داخلی و خارجی و همچنین تولید چندین تک آهنگ از جمله فعالیت‌های این خواننده در حوزه موسیقی است.